vrijdag 3 oktober 2014

2de poging



In het verleden begon ik al eens een Blog.

Jammer genoeg was die snel terug met de noorderzon vertrokken (of ik kan het misschien beter vergelijken met een paar kousen die je ooit eens op Nieuwjaar kreeg en die steeds ergens achteraan de kast blijven liggen...Je weet wel dat ze er zijn, maar probeert toch altijd een excuus te vinden om deze niet te moeten nemen :-)).

Nu ik toch met mijn gedachten bij Nieuwjaar zit, kunnen we het doortrekken. Hierbij mijn voornemen: Ik zal deze blog onderhouden.

Dus aan alle lezers en volgers, welkom.

Momenteel heb ik nog geen idee welke onderwerpen hier zullen te lezen zijn, maar als jonge mama en naaister, veronderstel ik dat het in die sector te vinden zal zijn :-)

Veel plezier ermee!

Groetjes

Belinda



Geen opmerkingen: